Gäst TheCow Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Mitt GTA San Andreas hänger sig hela tiden vad ska jag göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Kolla ifall din skiva är repig, annars vet jag inte vad som är fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Kolla ifall din skiva är repig, annars vet jag inte vad som är fel. den är inte repig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Då har du kanske fuskat för mycket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Busted! >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Då har du kanske fuskat för mycket? Nej jag har bara gjort ett fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 har du moddat något då det kan också cpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 har du moddat något då det kan också cpa Nej har aldrig moddat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 ifall du har de på dator kolla efter patch så kankse de fixar saken. men på ps2 vet ja inte..sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Gå till affären du köpte den i och fråga dom :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Håller med Ray, och om du har kvittot kvar, så kan du väl reklamera den? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) Kolla om det fungerar på nån annan PS2'a, då kan du sälja det ;) Redigerat 15 Augusti 2006 av Putside Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg