miniman Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 ska vi göra en flash film om streckgubbar så är det en kärleks film något nytt att typ det är två som stöter på varandra och så blir tjejen kidnappad och då letar mannen efter henne och dödar alla skurkar och sen räddar han henne så lever dem lyckliga i alla sinna dar hehe. isåfall så söker vi till hjälp. Animatör: _ray_ röster: maffiabossen (el deto):Miman killen (joe):_ray_ tjejen (cassandra):Ledig alla medbrottslingarna till El Deto:ledig jag har röst förvrängare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 gärna jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xallie Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 fet film. viket program gjorde du den i? den var asball. ser fram emot 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 men jaha jag ser bara först två fetesmå snubbar i början sen försvinner de å jag tittar på en vit skärm med bara musik wtf Samma för mig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 dåliga flashplayers båda två! OMG! jag gjorde den i flash...det är därför det är en flashfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Bra! fattar bara inte hur du orkar... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Ray, din film är helt otrolig! Underbart ritad, och du verkar ha potential, du kommer komma långt om du fortsätter så här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 (redigerat) tackar tackar! ni kommer bli förvånade om vad som kommer här näst :P Redigerat 16 Augusti 2006 av _ray_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.