Red_fox2 Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 Jag laddade ner nya live versionen av msn från deras hemsida så fort den hade kommit ut. Men det är en sak som jag har problem med. Så for jag ska lägga till en ny visningsbild så börjar det tjorva för det kommer hela tiden upp en ruta som säger att det är ogiltigt format typ,fast det är rätt och så får man försöka typ 10ggr till och sen funkar den,men sen kan jag inte heller ta bort någon gammal visningsbild för när man trycker på ta bort knappen så försvinner den,men sen när man öpnnar "ändra visningsbilden" rutan så finns den fortfarande kvar Kan man fixa det på något sätt för det är grymt irriterande Citera
ThePunisher Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 jag har också problem med det där j*vla live messeger >:( det kraschar så fort som jag minimerar en konversation! Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 av installa och skaffa en äldre verion eller så kontaktar ni messengers support eller nåt sånt. sök även på hemsidan, det brukar ofta finnas botemedel. ;) Citera
Gäst Elite Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 Den nya versionen utav msn är fett buggad! >:( Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 På mess.be finns det msn 1.0 till live(7.5 finns där) Citera
CeZ Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 Börja med att inte ladda ner skituppgraderingar till messenger. Alla betor och allt sånt är urdåliga! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.