Gäst Ankan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag kör GENERALS för tilfället. Jag är på sjätte banan med China och tycker att det är skitsvårt!! GLA skickar ju bara ut massa atombomber var 5 minut, så jag hinner inte att bygga upp ett ordenligt läger, samtidigt försöker jag skydda en oljepump i närheten. Har ni någon bra taktik? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 GÖR EN STARK ARME SÅ FORT SOM MÖJLIGT OCH STORMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Tack! Ska försöka med den taktiken! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 det tog mig typ tre timmar för mig att klara det men när ja klara det hade jag bara två overlord kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Ska man bygga många Overlords? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Nä man ska ta och köpa Red alert 1 i stället och bygga mammuth tanks och krossa de allierade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 C&C RED ALERT2:YURIS REVENGE ÄR BETRE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.