FireRed_Man Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Jag undrar bara om det är enkelt att klara FireRed/LeafGreen och ha fångat alla pokemon? Är det enkelt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Fånga alla Pokemon är svårt, det inkluderar National PokeDex och det är 386 Pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Att klara spelet är ganska... ganska enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 klara spelet är enkelt :P och att fixa alla pokemon DE är svårt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Det er svort att klara spelet,for att fonga alla 384(Jirachi och Deoxys reknas inte) tillhor spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 okok xD okok xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag menar bara Kanto Regionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Fortfarande tidkrävande att få de första 150, man måste byta till sig en del. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 jag har både LeafGreen och FireRed så jag kan trada hur mycket jag vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Vad hände med mew han är också med i pokedex (inte national)han kan man ju bara få genom emerald.elr om man vill fuska sig till honom använder man ju GS elr AR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Jag undrar bara om det är enkelt att klara FireRed/LeafGreen och ha fångat alla pokemon? Är det enkelt? Allting e relativt. Jag tycker det inte men andra tycker nog det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Jag vet inte det riktigt. Jag gjorde det på mitt Pokemon Silver fast jag lånade spelet till min kompis och hans brorsa spelade på det och radera allt. f*n vad sur jag blev. Men så fort jag stöter på en pokemon och märker att jag inte har den så kastar jag en hyper ball bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg