Gäst hejhejhej Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Aplle ska göra en konsol som heter iPac. den kommer vara den bästa någonsin och den kommer ut nån gång i 2008! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Hahaha. xD Det tvivlar jag starkt på. Apple, ett bolag som ej har haft någon form utav erfarenhet inom spelvärlden ska kunna skapa sig en konsoll som, du säger, ska bli den bästa. Ett skämt? Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 ja det var ett skämt men ja hade hoppats på att det kom någon mer osmart å svara :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag tror inte dem gör det. Apple har bara bra erfarenhet av media. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 hade gjort en hade jag köpt iaf även fast den vart dålig apple äger ju allt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Om de lyckas göra en konsoll kommer den inte att bli något vidare, den saken är säker. Det är ungefär som att Sony skulle börja göra köksutrustning. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 hehe ja men köksutrsning är ju inte så svårt å göra alltså skulle apples konsoll bli bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Aplle ska göra en konsol som heter iPac. den kommer vara den bästa någonsin och den kommer ut nån gång i 2008! Var läste du det egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Men det skuller vara häftigt om de gjorde en konsoll. Jag tror designen är av ett äpple(vit) och Gc's små skivor :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg