Aegzor Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Hej. Jag undrar vilken nature som är bäst "på" Espeon? Skriv helst attacker också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 morning sun quick attack bite cunfuse ray ..men är inte bra med det där nature :( sry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Psychic Morning Sun Iron Tail Confuse Ray (tror du kan få de om du har en Umbreon pappa som kan det och få egg sen träna upp till Espeon) eller Sand Attack Nature: Modest eller Calm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Jag har en Eevee som jag ska breeda (med Ditto) tolv ggr. så både jag och min bror kan ha alla Eevee's utvecklingar... Så C-ray kan den tyvärr inte lära sej :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag har en Eevee som jag ska breeda (med Ditto) tolv ggr. så både jag och min bror kan ha alla Eevee's utvecklingar... Så C-ray kan den tyvärr inte lära sej :( Varför tolv? Räcker inte elva om du har en Eevee o breedar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Joo, det gör det ju... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Modest =) Älskar espeon ^.^ Psychic Calm Mind Baton Pass Bite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Okej. Tack ! EDIT: Men hur lär man den Bite och Baton Pass ? EDIT IGEN: Såg nu att Eevee lär sej dom... :P Redigerat 14 Augusti 2006 av medion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Espeon ska ha Psychic, bite, return och psybeam . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag ska ta jacx tips. Det verkar bäst. :) Får bara se om jag orkar fixa det någon dag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 (redigerat) Jag är inte så värst bra på det här men: Bite Psychic Shadow Ball Baton Pass/Light Screen Nature:Modest. Redigerat 22 Augusti 2006 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Testa Morning sun ( maxa pp) Sunny day (ger morning sun full effekt) Psychic Flamethrower / Toxic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg