Guggo Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 ganska många tror jag... men skall du verkligen köpa något för flera tusen spänn som du har använding för i nån månad. Jag har 3 datorer på ca 12-18 m2, det funkar perfekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 men vafan luftkondtionering kan väl hålla runt 18 grader i ett rum på vintern de e rätt behagligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olton Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Prova att hänga en påse med is framför fläkten, de borde kyla av rummet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 hahaha det ska jag f*n prova xd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dkpbsd Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 ok tack guggo men kom gärna med mer förslag uhh undrar ur många kilowatt timmar en sån slösar? eller så kan du väl alltid fråga mc donalds om du kan få hyra deras frys rum skulle inte vara något problem återstående ;) :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 30 grader är väl inget problem men ta dit en liten minibar med lite läsk och sätt runt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 hehe ja kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 §1.25. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg