Rosenberg Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Jirachi är också det, men har #201. Men Deoxys är iallafall starkast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 ja fast eftersom dom är som mew och calebi så går dom tyvär inte att fånga i ruby/sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Mew/Celebi går att fånga med Game Shark eller liknande. Jag tycker nog att Deoxys är mer lik Mewtwo. Den ser ut som en kvinnlig form av Mewtwo tycker jag. Kom lite off topic... ska ta upp de igen Så var det drömlag och en fråga om det. Drömlaget, gäller det pokemon från Röd/Blå/Gul, Guld/Silver/crystal eller Ruby/Sapphire? Eller får man ta vilka pokemon man vill från alla spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Eftersom det är i GBA forumet så är det R/S. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 jag tror att det är alla spel fast jag tycker ändå pokemonen från ruby/sapphire är bäst fast alla kanske inte tycker det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 OK då vet jag. Drömlag: Rayquaza Deoxys Blaziken Kyogre Groudon Dusclops Nån annan istället för Dusclops, kommer inte riktigt ihåg vad den heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Jag har redan mitt drömlag... Skulle ju bytt ut mot Deoxys och Jirachi om ja hade dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Om ni unsrar är det ruby och sapphire för att det är i GBA forumet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 unsrar???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Han menar undrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coolwing Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 SVIN SNYGG AVATAR!!!!!!!!!! Hur får man guldpoäng? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Det har väl ändå inte med tråden att göra!! Fast i och för sig undrar jag det också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg