Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag har ett problem. Varje gång jag loggar in på kontot på datorn så öppnas pogram-mappen hela tiden som en popupp. Jag har varit med om detta på morsans dator men kommer inte på vad som var felet. Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 min kompis har det så också & jag skulle vilja ha ett svar på denna frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 så har jag med haft det på mina gamla datorer det var störande :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) Skaffa programfixaren. Det är ett program som gör så att mappar inte popar upp när man startar datorn. Det är inte alla mappar den kan hindra. Redigerat 7 Augusti 2006 av Nafrali Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Gå till kör, skriv regedit. Gå in på HKEY_LOCAL_MACHINE -> Software - > Microsoft -> Windows -> Current verision. Här kollar du i alla saker som börjar på Run, Runonce etc. om du kan hitta något där det står C:\Program files\blabla och då ändrar du det till: C:\Program\blabla. Jag menar inte att du ska hitta något som har med blabla att göra, jag bara tog det som exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Ok! Ska testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Gör de. OBS! det där var för XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Det funkade inte! Ja jag har xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 - För att lösa detta så måste man gå in i registereditorn i Windows. Här kan jag inte ta något ansvar om du pillar fel, men om du följder denna guide så ska det gå bra. Öppna registereditorn genom Start->Kör->Skriv regedit och tryck Enter. Sedan ska du leta dig fram till mappen CurrentVersion som ligger under HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/. Kolla sedan igenom Run, Run-, RunOnce, RunOnceEx, RunServices sant RunServicesOnce. I någon eller några av dessa finns en nyckel som börjar med Program Files/någon sökväg. Ändra Program Files till Progra~1. Sedan är det bara att gå ur registereditorn och starta om datorn så ska allt vara löst. /Martin Söderlund - Snabbstart.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) Titta även under autostart. Startknappen > Program > Autostart Ligger mappen där? Högerklicka och ta bort den (mappen försvinner självklart inte). Redigerat 11 Augusti 2006 av woicer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop8 Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 här har du ett program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) Jag vet inte vad jag ska ändra för fil så jag skickar en bild som kan hjälpa dig. Vilken av de här filerna i listan ska ändras? Redigerat 11 Augusti 2006 av Bf2-nörden-Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.