Aegzor Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 Hur "fixar" man sin avatar ? asså jag vet hur man lägger up en från sin dator, men jag vill lägga upp en från en sida, tex ImageSHack ? Tack på förhand. Ps. hittade ingen liknande tråd... Ds. Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 rofl...www.google.se sen så söker du typ på host files... Och föresten! Imageshack.us borde funka Citera
Aegzor Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 Joo, men jag menar hur man lägger upp en avatar på fuska från en länk. ....O.o Joo, men jag menar hur man lägger upp en avatar på fuska från en länk. ....O.o Citera
CeZ Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 Det går inte tror jag. Men högerklicka på bilden och välj spara bild som. OM Det skulle gå skriver du nog src=<länken>[/img] Eller något sånt. Citera
Aegzor Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 Mm, jag håller på att försöka med lite såna grejjer, jag kanske ska ta och pm'a admin... Citera
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 när du uploader en bild i imagehack.us får du även länkar till bilden som du kan posta i forum osv Citera
Aegzor Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 Jag vet, men jag hade för mej att man kunde lägga upp en bild till sin avatar från en internet-sida... Citera
Aegzor Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 Nej, inte jag heller, men jag hade för mej att man kunde det förut, men aja, nu har jag ändå fixat en avatar, och laddat upp från datan... Citera
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Skrivet 12 Augusti 2006 Jag vet, men jag hade för mej att man kunde lägga upp en bild till sin avatar från en internet-sida... Detta går inte längre då funktionen i fråga missbrukades. Citera
eexwhyzee Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Skrivet 12 Augusti 2006 Bara en fråga... Hur missbrukades den? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.