darzak Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Hej alla , lära känna varandra delen kommer vara såhär: hej alla på fuska.se forumet! jag kör Maplestory , Runescape , Stick arena och monsters game. jag har kört jättemånga spel så om ni behöver hjälp med ett spel så behöver ni bara pm'a mig! eller svara på tråden som tilläg till det ''vanliga''. på dom flesta spelen brukar jag antinge heta : Darzak,Gamchi,hedax,kringo,jepapelo,Tiandra,Zoria,Alio eller Ashor jag skulle bli glad om jag visste vad ni hette på spel och vad ni kör ( och ja, jag hackar på vissa spel...) ------------------forumspel----------------------jag har läst igenom reglerna noga och jag tror att detta inte bryter mot någon regel, om det gör det snälla säg till mig då... forumspelet går ut såhär, vi ska köra ett vad vinner över vad spel, t.ex om jag säger människa så kan nästa person säga motorsåg och personen efter den säga typ lava osv... ni måste göra klart ''del 1'' alltså berätta vilka spel ni kör osv. jag börjar Människa(enkelt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 dolk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 § 1.26. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg