_Larssonn_ Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 jag har hört att det ska släppas April 2009? fast läste de som hastigast på wikipedia... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Kom ihåg om dom ska komma med ett nytt sims måste dom anpassa grafiken till dom nya konsollerna som 360 och PS3, Wii. Och det kommer kräva en kraftig data för dom kommer behöva göra enorma ändringar på spelet så det kommer nog ta en stund. Hoppas det kommer i år :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alava Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 The sims 2 kom ut 2004 och precis när ea games/maxis var färdiga med the sims 2 började en avdelning med expansionpaketen och en annan med the sims 3. The sims 3 kommer komma ut under 2008 eller 2009. Tills dess får vi nöja oss med The sims 2 Fritid som kommer ut februari/mars. Nu när nintendo Wii och andra konsoler har kommit så har det kommit 2 avdelningar i the sims 3 avdelningen. En gör till Pc och mindre avancerade konsoler medans den andra avdelningen gör the sims 3 till mer avancerade konsoler. om ni vill fråga något om the sims 2/3 så mejla mig. Jag svara gärna på frågor. //A Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Orka me det. Bättre om de bara gör nya expansions paketer istället.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helenac Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 The sims 3 kommer ut sent i år eller i början av 2009 . om du söker på google på bilder på the sims 3 kommer det upp lite bilder från spelet. så the sims 2 fritid som kommer ut i februari blir nog det sista riktigt the sims 2 spelet sen kommer bara prylpaket typ tills the sims 3 släpps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Vad blir skillnaden mellan nyare expansions paket och Sims 3..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Vad blir skillnaden mellan nyare expansions paket och Sims 3..?? Spelkänslan tror jag, hoppas på att dom förbättrar grafiken och fixar alla buggs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Vad blir skillnaden mellan nyare expansions paket och Sims 3..?? Spelkänslan tror jag, hoppas på att dom förbättrar grafiken och fixar alla buggs. Jao, det får man väl hoppas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helenac Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Skillnaden blir att allt blir mer verkligehetsbaserat , jag läste på en sida lite om vad som ska hända i the sims 3 , man kan tex bo i lägenheter,radhus och självklart villor, man kan gå till sina grannar och sova över hos dem . man kan ha barnvagn och gå ut med sina barn i dem, m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Skillnaden blir att allt blir mer verkligehetsbaserat , jag läste på en sida lite om vad som ska hända i the sims 3 , man kan tex bo i lägenheter,radhus och självklart villor, man kan gå till sina grannar och sova över hos dem . man kan ha barnvagn och gå ut med sina barn i dem, m.m Låter riktigt najs :) Radhus :o Det skulle va kul att bo i samma gata med några andra, annars är det ju så öde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Skillnaden blir att allt blir mer verkligehetsbaserat , jag läste på en sida lite om vad som ska hända i the sims 3 , man kan tex bo i lägenheter,radhus och självklart villor, man kan gå till sina grannar och sova över hos dem . man kan ha barnvagn och gå ut med sina barn i dem, m.mkälla tack? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helenac Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Minns tyvärr inte vilken sida det va på . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg