gneter Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 Tjena Hej skulle bara höra med någon som klarat Battlefield 2 till 360 , sitter fast lite jag har kommit till banan där man ska ta sig ner i två bunkrar och stoppa några missiler att gå i väg men det verkar omöjligt det räcker att dom skuter ett skott på mig sen är det färdigt, fast en annan måste skuta av ett helt magasin för döm ska krokna , någon som har några tips på att klara den delen av spelet MVH Micke Citera
Amaeli Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 Sök i arkivet vet jag! Lycka till micke! Citera
gneter Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 Har sökt lite men hittar inget om just den banan har även sökt lite på google men lika kört där , Micke Citera
niklas86 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Skrivet 20 Augusti 2006 om ni kommer på hur man kan klara den banan så säg till Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Skrivet 21 Augusti 2006 Lägg in detta på guider på fuskarkivet istället... Citera
Erasse Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Skrivet 21 Augusti 2006 Titta på www.Gamefaqs.com där finns det bra walktrough. Citera
Gäst Grenade Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Skrivet 30 Augusti 2006 Jag håller med. Den där banan med två missiler är skitsvår. Rentav omöjlig. Man har 10 minuter på sig men när jag har sprängt första så är det typ 3 minuter kvar. Man hinner inte. Det går nog att klara det men det är ingen lätt uppgift. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.