Amaeli Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 En idé bara, eftersom fuska vip är så populärt, och alla inte har så mycket pengar att sms:a för borde man kunna köpa det i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Näj, FuskaVip ska visa att man stödjer Fuska.se med riktiga pengar, enligt min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Fuska VIP är ett sätt för fuska att tjäna pengar. Det räcker med att man kan få FuskaVIP genom extralänken, och man ska absolut inte kunna köpa det för FM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 En idé bara, eftersom fuska vip är så populärt, och alla inte har så mycket pengar att sms:a för borde man kunna köpa det i affären. Det tycker jag med smart ide :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Mjo iofs, jag förstår era meningar. Fasst om det skulle finnas i affären bör det ju vara dyrt. Några tusenlappar, så att dom som verkligen inte KAN köpa fuska vip kan det i affären även om det skulle bli dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Ingen smart idé, det kostar att ha en sån här server som fuska.se måste ha (gissar jag?). Kan behövas pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Ingen smart idé, det kostar att ha en sån här server som fuska.se måste ha (gissar jag?). Kan behövas pengar. Dom får pengar genom reklamen dom har på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Men dom får pengar genom Fuska VIP med. Och det är ingen idé att ni tjatar om att få Fuska VIP i affären, för det kommar aldrig bli av. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) Man kan ju alltid sälja fuskaVIP om det är nån som inte får/vill Sms'a. T.ex om jag startar en tråd i FM forumet och säljer fuskaVIP för kanske 2000FM. Då har man ju köpt fuskaVIP med Fm! ;) Redigerat 7 Augusti 2006 av Bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) Näj, FuskaVip ska visa att man stödjer Fuska.se med riktiga pengar, enligt min mening. Det har du rätt i! Köper man FuskaVIP så sponsrar man sidan med pengar, FuskaMynt är ju inte riktiga pengar, egentligen är ju det bara en siffra. Jag håller med dig om att man bör betala riktiga pengar om man vill ha VIP, inte FuskaMynt. Redigerat 7 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 ähh man sponsrar ju hellre elr vinner lite tävlingar så fixar man ju fuskavip lätt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Håller med dom flesta andra här. Fuska VIP ska kosta för att kunna "sponsra" med lite cash..Och inte kosta fuskamynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.