philla kotte Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 vet någon vart man kan hitta uppgraderingen till thompson ? hittar den ingenstans tacksam för svar // philip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag tror at man kan se det på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) vet men där står det både ammo och uppgraderingar på samma ikon jag ska försöka skicka 150 fuskamynt till den som kan ge mig en bild där platsen är inringad eller liknande Redigerat 7 Augusti 2006 av philla kotte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 längesedan jag spelade det nu, men var det inte typ en pistol? kommer inte alls ihåg, men ja tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Det är pistol på kartan som är typ omringad av stjärnor tror jag. Det var länge sen jag spelade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.