Gäst BondaKransDans Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 (redigerat) Ingen jädra film .. för ni latmaskar kan ju f*n inte bli nöjda! :angry: Redigerat 13 Augusti 2006 av BondaKransDans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Jag har mycket slag ljud död ljud osv..jag är bra på att synca,rita streckgubbar, animera i flash , klippa filmerna och bra på bakgrunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Jag har mycket slag ljud död ljud osv..jag är bra på att synca,rita streckgubbar, animera i flash , klippa filmerna och bra på bakgrunder lol jag vet! your da man:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Jag kan ockso skodespela i ljud,jag er for bra po engelska for min older,jag kanske inte kan de mesta seriosa ljud,men lite kan jag,fast jag har inte gott i molbrottet,men som sagt,jag er bra po engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Jag kan ockso skodespela i ljud,jag er for bra po engelska for min older,jag kanske inte kan de mesta seriosa ljud,men lite kan jag,fast jag har inte gott i molbrottet,men som sagt,jag er bra po engelska. men inte på svenska :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 o jag vill vara maffia bossen alltså spela in ljud till han elr broder saom inte dör :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 omfg...har läst engelska i sen i 3.an tror jag...är nog ganska så mycket bättre än Tomatis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 jag har röst förvrängare så det är lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jag ska göra en film på streckgubbar (en lång) asså inte en sån här 5 minuters jag menar en 30 minuters seriös film som handlar om att en streckgubbe (john) ska göra hämnd på sin lillebror (phil) som har dött . han ska hämnas på en man (richie) som är maffiaboss . om det blir en tvåa så visar vi också hur hans bror (phil) dog igentligen så jag söker crew åt denna film och om vi lyckas kanske vi kan bli kända ... who nows :) ... Tack för alla som vill vara med och hjälpa till.. justed ... allt jag behöver är 3 personer som kan göra ljuden till streckgubbarna och det måste vara manliga och såna som kan engelska ... och 2 som kan animera i hälst Swift 3D ... och en som är bra på streckgubbar och andra saker ... Själv ska jag göra "manuset" och handlingen samt bakgrunderna.. alla som är med kommer bli självklart meddlemmar i min site som kommer komma ut om 3-5 veckor. Platser Manus och redigering 1:BondaKransDans Ljud: 1:_ray_ 2:miman 3: Animering : 1:_ray_ Animering i Swift : 1: 2: Bakgrunder och annat: 1:_ray_ 2:BondaKransDans 3: Hello echo echo hoppa in nu! :angry: Jag vill gärna vara med! Jag kan göra röster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.