LiQuiDe Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) inte liite dålig.. -3/10 jag är ju hellre i skolan.. <_< P.S jag HATAR skolan.. ja önskade faktiskt att det blev en felrapport så att internet stängdes av så filmen inte slösade 9 minuter av mitt liv.. <_< Redigerat 16 Augusti 2006 av Radical Panda Citera
Fusion Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) Fattade inte vitsen med "köttbullar". ;) Ska jag vara ärlig så skrattade jag bara lite, för att den var typ så tråkigt. 2\10. ;) Redigerat 16 Augusti 2006 av Fusion Citera
bashe_man Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 16 Augusti 2006 inte liite dålig.. -3/10 jag är ju hellre i skolan.. <_< P.S jag HATAR skolan.. ja önskade faktiskt att det blev en felrapport så att internet stängdes av så filmen inte slösade 9 minuter av mitt liv.. <_< har vi sagt att du måste titta på den?? Citera
Pefsin Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Skrivet 5 Oktober 2007 ni gör ju för f*n narr av dom som har CP era JÄ*LAR!! :angry: ni måste vara sjuka i huvet som gör en sån här film! Tycker ni verkligen att cp skadade är roliga!? vad tror ni dom tycker om dom ser det här!? Fy f*n! (skabbig moppe på 02.54) Citera
Hallonsaft Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Skrivet 6 Oktober 2007 ni skojar va :blink: :huh: 1/10 håller faktist med Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.