LiQuiDe Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) inte liite dålig.. -3/10 jag är ju hellre i skolan.. <_< P.S jag HATAR skolan.. ja önskade faktiskt att det blev en felrapport så att internet stängdes av så filmen inte slösade 9 minuter av mitt liv.. <_< Redigerat 16 Augusti 2006 av Radical Panda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) Fattade inte vitsen med "köttbullar". ;) Ska jag vara ärlig så skrattade jag bara lite, för att den var typ så tråkigt. 2\10. ;) Redigerat 16 Augusti 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bashe_man Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 inte liite dålig.. -3/10 jag är ju hellre i skolan.. <_< P.S jag HATAR skolan.. ja önskade faktiskt att det blev en felrapport så att internet stängdes av så filmen inte slösade 9 minuter av mitt liv.. <_< har vi sagt att du måste titta på den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 ni gör ju för f*n narr av dom som har CP era JÄ*LAR!! :angry: ni måste vara sjuka i huvet som gör en sån här film! Tycker ni verkligen att cp skadade är roliga!? vad tror ni dom tycker om dom ser det här!? Fy f*n! (skabbig moppe på 02.54) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hallonsaft Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 ni skojar va :blink: :huh: 1/10 håller faktist med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.