HemPC Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Om DU alltid blir tvungen att avbryta en viktig download, och sedan börja om, har jag lösningen. När du ska ladda hem saken tycker du på Kör. Avbryt om du vill. Nästa dag forsätter du på samma ställe. VIKTIGT: Precis innan du är färdig måste du avbryta och ändra om till Spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Vad fasen menar du? :S Om man laddar med torrent eller fån tex Download.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 ja elr kan man ladda ner download accelerator å pause nedladdningen så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 De funkar ibland inte bara så du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 9 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Den som inte fattar behöver inte lägga sig i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Det är väl dem som inte fattar som ska fatta? För dem flesta vet redan om det här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samir Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Hehe okay vad för webläsare använder du HemPC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Hrm... Jag är inte ett data - snille... Vad är en webbläsare? *SKRATTA INTE ÅT MIG* Redigerat 14 Augusti 2006 av HemPC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skal0 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Gissa 3 gånger. Ta det långsamt och dela upp ordet web...läsare. Hoppas du blev klokare. Redigerat 14 Augusti 2006 av skal0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jo, en webläsare är det som läser upp sidan du just besöker(I detta fall fuska.se.). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jaha... Ferentus är min webbläsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.