Drag0nfly Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Jag har den öppna spisen i Bizzare room Också har jag den vid när man hoppar upp på svamparna Och till sist har jag den som är brevid en gul blomma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Det finns en som man tar i en hemlig gång in till Bizzare Room, jag tror det är den du fattas. Fast egentligen kvittar det hur många bevis man har. Drottningen skickat vakter på en i vilket fall. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Prata med den vänstravakten som står framför drottningen. så kommer du vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Du vet i ett ställe där man hamlar i bizzare room där det är en kran ska du titta åt sidan av den och hoppa över till "bokstället"(eller vad det är), där är det sista beviset. Om man hittar alla så får man Blizzard som man annars får efter att man besegrat trickmaster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 http://www.ffuniverse.nu/kh1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg