BuckeN Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 (redigerat) Jag ska starta ett litet gruppforum med 10 platser. forumet kommer att utökas med platser senare. i forumet kommer vi att snacka om saker som du inte kan göra nån annan stans och lektrådar är varmt välkomna här ;) om du vill ha en säker plats måste du minst donera 250 FM Om någon nu vill vara moderator så kostar den platsen 5000 FM Pott: 1 Corpsegrinder -- 250 FM 2 Megaklumpen -- 0 FM 3 Kilimanjaro -- 250 FM 4 Dark_Zebra -- 0 FM 5 Schneak -- 250 FM 6 Adio -- 0 FM 7 Ripto -- 250 FM 8 MightyMe -- 0 FM 9 CoDeR -- 500 FM 10 Ramar -- 0 FM -moderator-: ledigt Kom med förslag på namn till Gruppforumet ! forumet öppnar så fort alla platser är tagna eller när jag fått in tillräckligt med FM välkomna ! :) Redigerat 11 Augusti 2006 av BuckeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 *Gäspar* Varför inte hålla dig till dem andra gruppforumen eller spamforumen som redan finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Har du problem med att se någon intresserad äga ett eget gruppforum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 jag gör mest detta Gruppforum för såna som vill softa lite och inte bara snacka om spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 kan vara med on du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 9 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Okey ;) men om det kommer fler sen som donnar så kommer jag ta bort dig från listan... om du inte donerar högre än dom. skriver upp dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 skriv upp mejj me då, så får vi se om och hur mkt ja kan donna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 OK ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Mig med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 japp, vill du donnera ? Det skulle verkligen underlätta för mig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 han låter skum så jag litar inte på att detta gruppforum kommer skapas eftersom han har betydligt lite FM för ett GP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) Banken ! + att SlayerX är skyldig mig 1500 FM och SMS !!! och om jag skulle få kris i kassan så att jag inte har råd att starta (vilket inte är så stor risk) så ger jag självklart tillbax alla doneringar ! trust mi ;) Redigerat 10 Augusti 2006 av BuckeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.