Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag går till elite4 men det finns en gubbe i grottan han heter will han har lv.50 och sånt

Skrivet

hur många gym har du klarat jag tränar minna i e4 har fungkat har ju ganska bra a ett tips om du möter en shainy (gjätte o vanlickt (fånga) för min shainy glaile har tio mer i stats på allt en min vanliga bådda på lv 100.

Skrivet

den jör ju aldrig rest eller tenker du på snårlax :cool:

och min guldank skule inte klara sej så lenge :o

ha vet att du e inne så svara :angry:

jag mena ja :visslar:

istele för ha :rolleyes:

men kom igen då :bah: aso baaaaa :bah: :bah: :bah: :meddum:

me svara då :angry: :angry: :angry: :angry:

om den giikså scule ja ta tio :evil:

Gäst Dark_Zebra
Skrivet

Sluta med sånt där!!!Jag blir galen!!!

Du ska använda Nest Ball.Pokémon så får du ta din starkaste.

Skrivet

:student: Man ska ha Banette och Duclops och göra spite tills Groudons attacker tar slut sen ska man ha Vileplume som gör Stun spore så att Groudon blir förlamad. Därefter ska man ha Graveler som gör strenght och rock throw tills Groudon blir svag sen fångar man den med en Ultra ball och på så sätt så sparar man sin master ball till Rayquaza som är på nivå 70. Banette, Duclops, Vileplume och Graveler ska vara på nivå 45. Lycka till!

Skrivet

Det är lättast att bara försöka hålla igång matchen så länge som möjligt. För när du har hållt igång matchen ett tag så ska du ta ner hans hp till rött, sen fångar du honom bara med en Timer-Ball. Det räcker med typ 3 st. då.

Ps. Detta funkar på alla pokemon/legender Ds.

Gäst Dark_Zebra
Skrivet

Precis!Om du har hålt på matchen lääääänge och den har rött liv ska du ta Timer Ball.

• Skapa ny...