Hoppa till innehåll

Runescape

Gäst undeadmaster

Rekommendera inlägg

Gäst undeadmaster

ni vet ju ändå vad som hänt me min gubbe men nu vill ja veta egentligen om hur man kan fixa den... och om de e nån som vet skriv ner det och om det funkar lovar ja att nån som skrivit och att det funkar så får han 50K eller addy kite addy legs addy body och addy full helm....(mitt acc e bara locked)

Redigerat av shadowearth
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså de måste vara nåt nytt för om ni kanske vet att det finns en ny grotta vid barbarian village och där är det en massa säkerhetsfrågor mm. och där efter kommer de upp en gubbe (behöver inte vara i grottan och han kommer bara om du inte har recovery questions) och han ger dig en security book som du även kan köpa på nån general store och i den står de att man inte ska lämna din gubbe inloggad i 5 sekunder för att då kan någon ha stulit din gubbe......

Mycket märkligt faktiskt.

Sorry för så lång text

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst undeadmaster

helt fel... de e inget om det som de handlar om allså.... men de e en scam allså..... men masterquest har fixat det nu så idag får ja tebax min xkiklax :D :) ......de e lungt nu iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
Gäst undeadmaster

uhm sry... men han bara ljög för mig -.-'... men egentligen har det gåt många dagar nu^^ och fortfarande inte unlocked=(...men master_d säg hur man ändå fixar upp om den e locked then=)....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...