fiddoli Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) Jag har laddat ner hus och möbler till min dator. Möblerna har jag fått in i spelet.. Men i vilken mapp ska jag lägga husen? Jag provade med "global" men det funkade inte. Tacksam för svar =) simss.bmp Redigerat 10 Augusti 2006 av fiddoli Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Ingen information från sidan du laddade ner husen ifrån? Kolla det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fiddoli Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Nee.. asså dom hade som exempel när man laddade ner möbler.. men de står inget om hus =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Textures kanske... Eller så kanske du ska lägga golvet avskilt från tak i Roof och floor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg