FireRed_Man Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) Jag tänkte breeda fram en bra Charmander och jag vill veta vilka attacker och nature den ska ha jag funderar på: Dragon Claw (TM02), Flamethrower, Iron Tail (TM23) och Aerial Ace (TM40). Skulle bli glad om jag fick lite hjälp. Redigerat 11 Augusti 2006 av FireRed_Man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Det ser ganska bra ut i Attackerna men Nature har jag ingen aning om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 charizarden som jag ska använda som ``pappa`` har alla utom Iron Tail istället Earthquake men charmander kan inte den så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Vad vill du ha den som ? En Fysik Sweepere eller en psykisk sweeper ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) Vad är en en fysik sweepere eller en psykisk sweeper Redigerat 11 Augusti 2006 av FireRed_Man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Han menar om det ska vara mest Psysiska Attacker eller mest Fysiska Attacker. det är det ajg vill veta vad är psysiska attacker eller fysiska attacker det är det ajg vill veta vad är psysiska attacker eller fysiska attacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Fysi Sweeper är en som har enormt stark att och målet i hans battle är att ta bort så mycket HP som möjligt med hjälp av starka fysiska attacker som Earthquake och brick break. En Psyki sweeper har samma uppgift i en battle som den fysiska, men här gäller det att ha en enorm Sp att och använda sp attacker som Flamethrower och psychic. Med tanke på att en charizard bara kan vara en av dom två så undrar jag vilken du vill välja ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jag väljer nog båda om det är möjligt. PS: Jag byter Iron Tail mot Brick Break. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 det skulle jag ochså gjort för den kommer ta frucktansvärt mycket mot norrmala pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Du kan bara välja en.. Väljer du Att swe så Ev tränar du att och har naturen Adamant Väljer du Sp att så ev tränar du sp att och har naturen Modest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Isåfall så ska det vara en psyki sweeper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg