Dolphin Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) Filmen kommer att visas på TV5 i kväll klockan 21.00 och jag ska så klart se den, stor överraskning va? Om ni har sätt den berätta om den är bra eller dålig och varför. Storyn är lite tveksam men det kanske är en bra film. :) Redigerat 10 Augusti 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 http://www.imdb.com/title/tt0162222/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Extremt bra film enligt mig! (En självklarhet dock eftersom Tom Hanks är med) Storyn är ju ungefär i stil med Robinson Crusoue. Det är knappt någon action eller något liknande alls, men ändå är filmen spännande och intressant, ett måste att se! :) Tack för beskrivingen har bestämt mig för att se den. Jag håller på och se den nu och jag tjäner igen den. Och nu när du nämnde Tom Hanks har jag säkert redan sätt den. Tom Hanks är en av mina favoritskådespelare så. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 I denna film så är han grymt skön som mager, galen man med volleyboll. Han behöver ju heller inte agera mot andra skådespelare. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Jag har redan sätt filmen kom jag på efter att ha sätt början av filmen. Tom Hanks är riktigt skön och gör en strålande insats i denan film. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 WILSON? WILSON! Helt klart en bra film. Stackars Wilson flöt iväg :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 WILSON? WILSON! Helt klart en bra film. Stackars Wilson flöt iväg :( Japp det gjorde han men han återkommer ju sedan i en scen där Tom Hanks lämnar tillbaka paketen som han själv sa räddade hans liv. Man kan se en likadan boll i hans bil i en scen och det är lite mysko. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Men riktiga Wilson flöt ju iväg, det där är ju en ny. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 WILSON? WILSON! Helt klart en bra film. Stackars Wilson flöt iväg :( Den scenen grät jag faktiskt vid. :lol: Första gången jag såg den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Men riktiga Wilson flöt ju iväg, det där är ju en ny. ;) Då är det jag som har missuppfattat det hela. Men jag såg inte när han skaffa en ny så. Den scenen där han flöt i väg var lite sorglig, stackars Tom Hanks. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jag såg också filmen, har sett den innan, den är bra tycker jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Har hört att den ska vara ganska seg...stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.