ElinX Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Hur gjorde du så att det fungerade.. för det fungerar inte för mig :( gick in på inställningarna för musen men hittade nog inte riktigt rätt :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 ctrl+shift+c thats it i dont now whats wrong maby its your keybord or somthing like that try chaniching keybords :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 ctrl+shift+c thats it i dont now whats wrong maby its your keybord or somthing like that try chaniching keybords :D1. Din engelska suger2. Han skrev att han redan fått det att funka... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snyggingen Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Jag får inte upp fuskrutan i The Sims 2 när jag trycker ctrl+shift+c!!!!! Jag har provat på båda sidorna på tangentbordet men de funka ej :( Vet någon hur eller om man kan få upp den????? Helt fel;) Man måste inte alls skriva boolProp testingCheatsenabled true det funkar helt utmärkt att skriva boolprop testingcheatsenabled true ;) och man måste inte skriva det i kvarteret man kan skriva det i huset men man måste åka till city sen för att det ska fungera helt med humöret och det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Ctrl+shift+c thats it i dont know whats wrong mayby its your keyboard or something like that try chanching keyboards :DRättade engelskan lite :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg