TheVaski Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 vet någon vart man får tag på bra grejer tex svärd och skölder mm.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 hur långt har du kommit på spelet egentligen.. du hittar bra vapen i.. staden, grottor, aylieds... du får bättre och bättre vapen genom spelets gång så tro inte att du kan få t.ex Deadric Longsword på lvl 3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 om du är i lvl 20 kan du skaffa bästa vapnet i spelet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 jag var på lvl 27 när jag fick mitt Deadric Longsword... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jag menar Umbra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jag menar Umbra :) 1. Du kan skaffa Umbra när som helst under spelets gång, då fienderna och NPC's anpassar sig efter din egen level. 2. Umbra är inte det bästa vapnet i spelet, då Daedric-vapnet Goldbrand som du får när du klarat "Boethia's Shrine". Sedan så kan du självklart "Encanta" vapen i bla Arcane University där du kan göra vapen väldigt kraftfulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) Umbra e visst det bästa! har haft både goldbrand och umbra och umbra e lätt bäst (ännu bättre om man har azura´s star till) och umbra kan du få tag på lättast om du e lvl.20elr högre och gör clavicus vile shrine-questen. daedric longsword e kasst om man jämför med umbra :) Redigerat 13 Augusti 2006 av Neldemo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Umbra e visst det bästa! har haft både goldbrand och umbra och umbra e lätt bäst (ännu bättre om man har azura´s star till) och umbra kan du få tag på lättast om du e lvl.20elr högre och gör clavicus vile shrine-questen. daedric longsword e kasst om man jämför med umbra :) Vad exakt baserar du din fakta på? Det finns självklara bevis på att Goldbrand slår Umbra med "magi" laddad. Sedan så är det lika svårt att besegra Umbra på vilken level som helst då hon anpassar sig efter din level. Om du påstår att Daedric-saker hjälper mot Umbra så utgör inte det en så stor skillnad i striderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 jag har la f*n inte sagt att dadric saker hjälper men om man gör den questen hittar man lättare tilll umbra och man måste va på lvl.20 för att göra questen. och om du nu ska käfta emot säjer la jag att mehrune´s razor från mehrune´s razor-patchen e bäst. för det e definitivt bevisat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.