TheCheater Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Hej alla fuskare jag heter Eddie och har spelet "trackmania sunrise extreme" Jag har sätt på nätet att många har gjort sina egna stickers/dekaler. Nu undrar jag hur man gör egna. :unsure: Om någon vet så är ni jätte snälla om ni kan förklara. Det vore snällt :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Snälla kan ingen hjälpa mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CementSnubbeN Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 coolt måste testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Suck snälla :( Ingen som vet så typiskt :( Snälla kan ingen hjälpa mig :( Jag är så sugen på detta :P Så snälla :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.