Guggo Skrivet 19 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 19 Augusti 2006 lol... wikipedia. Där kan vem som helst skriva. jaja.... jag ger mig. Är du stolt nu ? Citera
Albuquerque Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Skrivet 20 Augusti 2006 jaja.... jag ger mig. Är du stolt nu ? Vill bara visa dom rätta "Weird Al" låtarna istället för andra mycket dåligare låtar. Ännu ett tips: Money For Nothing/Beverly Hillbillies Citera
Guggo Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2006 Kalla inte pretty fly for a jedi dålig ! Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Skrivet 21 Augusti 2006 Den bästa låten jag sett är One More Minute - LIVE med Wierd al Yankovic... Guggo! Om du gillar Wierd Al så mycket...Kan du inte hyra UHF någon gång :P den är en film som han är huvudrollen i ^^ Fuskabra! Citera
Albuquerque Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Skrivet 25 Augusti 2006 One More Minute är så himla härlig! :cool: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.