Guggo Skrivet 19 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 lol... wikipedia. Där kan vem som helst skriva. jaja.... jag ger mig. Är du stolt nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Albuquerque Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 jaja.... jag ger mig. Är du stolt nu ? Vill bara visa dom rätta "Weird Al" låtarna istället för andra mycket dåligare låtar. Ännu ett tips: Money For Nothing/Beverly Hillbillies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Kalla inte pretty fly for a jedi dålig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Den bästa låten jag sett är One More Minute - LIVE med Wierd al Yankovic... Guggo! Om du gillar Wierd Al så mycket...Kan du inte hyra UHF någon gång :P den är en film som han är huvudrollen i ^^ Fuskabra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Albuquerque Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 One More Minute är så himla härlig! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.