Tox Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Vem är eran favorit i Ruffys klan i One Piece? Mina är Zoro, han är ju så cool! Och Nami, hon är skön och nog den smartaste av de. Och sen så måste man ju gilla Ruffy, han e så knäpp! Men jag gillar inte Nico Robin, hon är jobbig och känns inte som en del av gruppen. Skriv gärna som jag gjorde! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miki Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Jag gillar Ruffy, han äger ju :P Och Zoro är cool. Och Sanjii är lite... skum typ, och rolig. Usopp är ochså rolig. och TonyTony Choppa är söt. Nami Och Robin är ju smartast så de är bra. Argh, jag gillar ju allihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) Han heter Luffy <_< Har bara sett 30 avsnitt av animen än så länge men favoriten är ju lätt Usopp än så länge :P Redigerat 11 Augusti 2006 av Otaku Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 jag gillar mest lolonoa zoro sen choppa för han har så skömn stil. vet du vilken sak som onepiecegänget tar i 34?dom tar flaggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 tack Great Gonzales, jag hade inte läst det men hade räknat ut det <_< Och Otaku, han heter visst Ruffy. Men japanerna utalar R som L. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Ruffy så klart han e e så galen när han gör gummi balong (tror att den hette så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 alltid till er tjänst :) gummi slap är ju den skönaste attacken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 I gänget så gillar jag mest Zoro :) Annars är ju Falköga cool :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 ja men flamingo är ju helknäpp :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Han heter Luffy <_< Har bara sett 30 avsnitt av animen än så länge men favoriten är ju lätt Usopp än så länge :P Lueffy, Luffy, Rufi, Ruffy. Finns många namn på honom. ^^' Själv diggar jag allihopa. Varje karaktär är olika den andre. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Han heter Luffy <_< Har bara sett 30 avsnitt av animen än så länge men favoriten är ju lätt Usopp än så länge :P I USA o japan,ja. Men inte i dom svenska böckerna, samma med zoro. Han heter zolo i dom amerikanska mangorna, jag tror att det är det i japan oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wowadicted Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 ja de här e väl inge svar men kan nån hjälpa mig med att hitta ett program lr nått så ja kan öppna å se på mina one piece avsnytt? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.