Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vem är eran favorit i Ruffys klan i One Piece?

Mina är Zoro, han är ju så cool! Och Nami, hon är skön och nog den smartaste av de. Och sen så måste man ju gilla Ruffy, han e så knäpp!

Men jag gillar inte Nico Robin, hon är jobbig och känns inte som en del av gruppen.

Skriv gärna som jag gjorde! :)

Skrivet

Jag gillar Ruffy, han äger ju :P Och Zoro är cool. Och Sanjii är lite... skum typ, och rolig. Usopp är ochså rolig. och TonyTony Choppa är söt. Nami Och Robin är ju smartast så de är bra.

Argh, jag gillar ju allihop!

Skrivet (redigerat)

Han heter Luffy <_< Har bara sett 30 avsnitt av animen än så länge men favoriten är ju lätt Usopp än så länge :P

Redigerat av Otaku
Gäst Great Gonzales
Skrivet

jag gillar mest lolonoa zoro sen choppa för han har så skömn stil.

vet du vilken sak som onepiecegänget tar i 34?dom tar flaggan

Gäst Great Gonzales
Skrivet

alltid till er tjänst :) gummi slap är ju den skönaste attacken

Skrivet

Han heter Luffy  <_< Har bara sett 30 avsnitt av animen än så länge men favoriten är ju lätt Usopp än så länge :P

Lueffy, Luffy, Rufi, Ruffy. Finns många namn på honom. ^^'

Själv diggar jag allihopa. Varje karaktär är olika den andre. :)

Skrivet

Han heter Luffy  <_< Har bara sett 30 avsnitt av animen än så länge men favoriten är ju lätt Usopp än så länge :P

I USA o japan,ja. Men inte i dom svenska böckerna, samma med zoro. Han heter zolo i dom amerikanska mangorna, jag tror att det är det i japan oxå.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...