Gäst DonKeN Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Hej. Jag har tröttnat på ett spel som kallas impulse och jag tror många också har det. Det är också svårt och få tag på miljoner i spelet! Så skulle någon vilja byta sina habbomöbler mot cirka 25miljoner på impulse. Jag uppskattar rariteter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 har en habbo fläkt hur mycke får ja för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Vad heter du på habbo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 gsts. har alla mina saker i mitt rum du kan gå å kolla va du ger för alltihop sök på gsts sen Bytesrummet tror ja de heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 För din kudde och fläkt så kan du få 150tusen typ. Annat var jag inte intresserad av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 150 tusen e ass lite ju!! det är inte ens 10 riktiga kronner kudden å fläkten e typ värda 60kroner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Du kan få 500 000 då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MazzDazz Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) Mm tycker jag låter välfgt bra för dig donken Redigerat 13 Augusti 2006 av MazzDazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Vill ha två miljoner då får du både fläkt och kudde. inte ett öre mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 nej tack. Jag har fått en hcsoffa för 1miljon så nej tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 hur mycket får jag för ett rum fullt med rariter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zinzay Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Va e hemsidan på spelet :) Har TRONSOFFOR HC SOFFOR HOLOTÖSER :) MED MER :) kev007 på habbo :) GULD HC meh x] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.