Snake_16 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jag vill ha program där man kan t.ex lägga till speciell effekter till sina video Det ska vara gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Windows Movie Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Windows Movie Maker det kan man väll ändå inte på movie maker? om du menar pistoleffecker och grejer så kan man iaf inte det på movie maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) LoL, lite bortskämt. "Jag vill ha" "Det ska vara" Kanske du skulle få mer svar om du frågat "Någon som vet ett program man kan använda för att lägga till specialeffecter till sina filmer, helst gratis." istället för "JAG VILL HA program där man kan t.ex lägga till speciell effekter till sina video DET SKA VARA gratis " Men windows moviemaker är bra och har faktist en hel del specialeffecter. Redigerat 14 Augusti 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Ja det skulle jag ha gjort Ska testa windows moviemaker Redigerat 14 Augusti 2006 av Snake_16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Hittar du inga effekter har du nog inte installerat Service Pack 2 där den nya moviemaker kommer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Vad är Service Pack 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Kör du bara windows update så laddas service pack 2 ner av sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Alltid smart att använda windows inbyggda program innan börja skrika på nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CementSnubbeN Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 mm, movie maker är rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.