ullbergan Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 hjälp med dragon ball z- the legacy of goku 2, jag tror det var så det hete jag ska döda en stor treseratopes den dödar mig hela tiden min bästa gubbe är på 16 är det för lite eller gör jag fel :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jag kan hjälpa dig! det bästa är och ha piccolo i level 20 eller 25 ett tips när du möter honom: första slaget du gör så gör ett slag med näven eller med foten andra slaget gör du med kraften.. och fortsätt så...då kommer du klara honom jag håller på att träna min piccolo till level 50 för att komma in i en port på new namek behöver du mer hjälp e de ba att fråga mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Quaked_ess: har du klarat Freezer innan Namek-porten?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 i new namek möter man inte freezer, freezer dödar man från början , i new namek ska man möta freezer´s bror, cooler.Jag har klarat hela spelet 3 gånger, alla i lvl 50, alla trofer. Lvl 16 är förlite för att döda en treseratops. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 0014:ja de har jag... jag har klarat cooler också.. det jag håller på med är att träna piccolo till level 50 så jag kan komma igenom porten där.... :):D o du 0014 din avatar skulle vara jpg elle nåt sånt den gick inte o ha här på fuska.se o diu ullbergan har du kollat din msn den där bilden du fick av mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Uhm... Jag klarade Triceratops King i level 17 tror jag:P! Har tränat upp mina gubbar nu~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 mina gubbar e i: trunks:50 vegeta42 gohan44 piccolo50 min favorit e trunks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crippa2 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 var ligger den gröna artifacten i namek??? snälla hjälp ja hittar den inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 gröna artefakten??? mnear du ettan?? i tvåan finns det ingen grön sak....( förutom namekianerna! ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 de e nog ettan!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg