skal0 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Den är såld! Sålde gubben på ett annat forum för 10 mil. Lessen att jag tog eran tid /Skal0 Redigerat 16 Augusti 2006 av skal0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Hej alla glada! Har sagt till mig själv att RS tar för mycket av min fritid så jag säljer min gubbe. Jag ska ge bort alla pengarna till min kusin som precis har börjat så ni behöver inte bry er om vart pengarna tar vägen. Vill bli av med den så att jag inte återfallar i datorspelandet. Blev nyss member med gubben men har inte hunnit träna på members skillsen då jag har varit på semester. http://i8.tinypic.com/24m9h5v.jpg Har 155 dagar kvar (eller egentligen 154 då bilden var tagen igårkväll). En bild på mina stats. http://i7.tinypic.com/24m9hll.jpg Det finns inga saker kvar, sålde ALLT. En bild på mig http://i8.tinypic.com/24m9jee.jpg PRIS: Ganska mycket pengar. Ni får göra ett erbjudande. Betalningen sker på följande vis. Vi byter msn alternativt så sitter vi på IRC. Först betalas halva beloppet, sen skickas lösenordet. Sen betalas sista halvan. Ha det bra //Fredrik jag bjuder alla mina fm =) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) läs mitt pm så fattar du vad jag bjuder... tän väldigt noga på vad jag bjuder... Redigerat 15 Augusti 2006 av killerbuller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ferman Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 läs mitt pm så fattar du vad jag bjuder... tän väldigt noga på vad jag bjuder... asså han ljuger fett mycket kolla på det där hur han ser ut så ser man ut på en private server! exagt!och han har f*n ändrat skillsen i paint lr till private servern du kan bli anmäld/böter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skal0 Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 läs mitt pm så fattar du vad jag bjuder... tän väldigt noga på vad jag bjuder... Är du helt j*vla pantad?! Kolla hi-score om du inte tror mig. Herre gud så trött på dessa noobs som är avis. Mitt misstag att lägga in gubben här, trodde att det skulle kunna säljas men snälla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 vilken valuta fm eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Vad vill du ha betalt i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 han vill ha betalt i gp i rs han sa det att han vill eha 5-7 mil i rs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 kan du ge gubbens namn så vi kan söka på hi-score då? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 funny giant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skal0 Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Ja funny giant och jag ville ha det i gp. Lyckades sälja den dock för 10 mil på ett annat forum. Denna tråd kan stängas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skal0 Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Ja funny giant och jag ville ha det i gp. Lyckades sälja den dock för 10 mil på ett annat forum. Denna tråd kan stängas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg