Quicksilver Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Nu har serebii.net avslöjat D/P starterna. Dom är som vanligt i Grass , Fire och Water. #387 Naetoru #390 Hikozaru #393 Pocchama Länk : http://www.serebii.net/diamondpearl/pokemon.shtml Redigerat 14 Augusti 2006 av Ph0EniX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 We know x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Vi har redan pratat mycket om det i en annan tråd, många vet det redan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Nu börjar jag dock störa mig på att alla vatten starters ska vara tjocka >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Jag kollade på Serebii's News och där har dom lagt ut en bild på Sköldpaddans utveckling :o Men dom säger att dom inte är säkra på om det är Fake eller sant, men här är en bild. Snygg var den ju inte ;) Om det är sant är det säkert 2:a utvecklingen, inte sista. Redigerat 14 Augusti 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Ser ut som morsans plantor i trädgården >_O Men kolla in grafiken :o Riktigt fin. Föra att vara pokemon grafik måste jag säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Aa, jag tror inte den är Fake, men vi får se vad Serebii säger senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Sry att jag var lite sen men visste inte att ni hade skrivit har varit borde i 3 veckor och såg carties tråd så jag trodde ni inte visste . Hoppas dom avslöjar mer pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 åh så söta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Nu hittade jag en till utveckling på sköldpaddan men det verkar vara den största, men jag tycker den ser ut o vara fake, eller vad tycker ni? Tycker den också var jätteful. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Den ser LITE fejkad ut... Men vem vet ? Den kan ju vara riktig. Men den liknar lite så som jag typ trodde att den sista skulle se ut. Men tänk, alla starters kanske har 3 utveklingar ! asså att det kommer en efter den som är på bilden, om den är riktig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Mm kanske, men jag tycker att 2:a utvecklingen såg bättre ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg