papyrus_pokemon Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 nepp det kostar inget för då skulle inte jag vara med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Haha, nej det kostar inget :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 men det här med inte kan dellta vad händer då EDIT när börjar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Vad menar du med inte delta ? När jag fått minst 5 till från fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Han menar om han inte kan vara med i matchen som redan har en bestämd tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Jaha. Eftersom det är så många som är med i turneringen så lär du få möta någon annan en dag då du själv har tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 (redigerat) tack orre (får jag kalla dig det overraild) för översätningen. bra för jag är kanska ofta på hockey träning Redigerat 18 Augusti 2006 av pokeAnte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Haha, okej. men det är lungt. Skicka bara ett PM om vilka pokemon och deras attacker.. Samt din hotmail. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Vill bara säga att jag har nu kört min första match i turneringen. Jacx var domare. Jag VANN ! Men det var på håret min sista Pokémon hade bara 20 HP kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Har turneringen börjat?! Jag som inte har hunnit träna mina Pokémon... :( PokeAnte: Nja, kalla mig helst OR isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolftrust Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag är med. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 har det redan börjat?! det visste inte jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg