Aegzor Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Asså. Börjat och börjat. Jag vet inte om man räknar "matchen" som tävling. För jacx frågade om jag ville ha en tränings-match mot en person. Så jag sa ja. men jag tror ändå mina Pokémon's nya levlar räknas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 vadå så du ska starta med lvl 2 på pokemonen då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Kanske. Men jag är inte säker. Vi får vänta på jacx. Men nu BTT, så inte tråden låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 ok är det nån som vet när tuneringen börjar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Turneringen börjar nästa vecka. Den här veckan är det träning som gäller. Grattis till Medion som vann sin första tränings match mot Mettadon ! Skriv in om ni vill börja träna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolftrust Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag vill gärna träna nån dag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Okej Bra. Overraild och Mettadon har sin tränings match just nu . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 (redigerat) jag kan imorron nån gång efter 4 jag vet inte om jag får spela direkt efter skolan :( EDIT:kan du pma mej om det? Redigerat 20 Augusti 2006 av ljomi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Ljomi. Matcherna går mest på kvällar och helger nu när skolan börjat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Overraild vann över Mettadon, btw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Är det 50-50 % scripts så att inte bara domaren bestämmer vem och när den skadar mest... För om det är det så är jag verkligen inte med... Är det ett Java eller php scriptat spel i överhuvudtaget? Hur gammal är du Jacx? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Hehe, det är inget riktigt spel. Asså man skriver typ bara Charizard kör. Attackera med Flamethrower. Och det är i msn som turneringen är i. Men jag trodde inte du gillade pokemon, ray ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg