Micke Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 HALO och Splinter Cell, ialla fall av dom jag spelat! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Amped 2 är skit kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 (redigerat) men vem bryr sig om dialekterna ps halo är bra men det suger att man bara kan ha två vapen Är det inte lite verkligare än i tex James Bond där man kånkar runt på 30 olika vapen plus granater, minor och klockor :D Och som Kassler sa, så tycker jag också det är bra att man bara kan ha 2 vapen och granater på sig. I och för sig så kan Master Chief bära 8 1-meter långa skott till rocket launcher + själva rocket launcher med 2 skott i och ännu ett vapen som tex shotgun + 9 magasin med 12 skott i varje (det är inte så himla tungt men ändå :D + granater Fast jag glömde en sak: Master Chief är u lite övernaturligt stark B) Redigerat 2 Mars 2004 av Secred Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 halo e bäst........man ska bara kunna bära två vapen tycker jag.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saab Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 HALO ä helt klart bäst!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg