xallie Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Skrivet 15 Augusti 2006 när man har gjort färdigt sin hemsida och ska publicera den, då kommer det ju upp något med id och pw (använder filezilla) e det bara till att hitta på något eller ska man ta det som man har till själva internetet eller vad ska man ta. jag har googlat runt lite men hittar inte något. jag har testat att bara hitta på ett men det fungerar itne att koppla då. och var ska man skriva in önskad adress?. :huh: e ny på html så jag e inte så bra på de :) Citera
Gäst BondaKransDans Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Skrivet 15 Augusti 2006 när man har gjort färdigt sin hemsida och ska publicera den, då kommer det ju upp något med id och pw (använder filezilla) e det bara till att hitta på något eller ska man ta det som man har till själva internetet eller vad ska man ta. jag har googlat runt lite men hittar inte något. jag har testat att bara hitta på ett men det fungerar itne att koppla då. och var ska man skriva in önskad adress?. :huh: e ny på html så jag e inte så bra på de :) gör ett konto i www.1go.dk sen efter ska du skriva in ditt pw och id (lösen ord och användar namn) Citera
xallie Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 16 Augusti 2006 men där kostar det ju. och vilken id och pw e det ma ska skriva in. vilket som? Citera
Ozoon Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Skrivet 21 Augusti 2006 Du måste ha en server att lägga grejorna på. Regga dig på passagen.se. visst, riktigt uselt, men du verkar vara nybörjare, så du klarar dig. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.