Staejjkarn Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Man kan ju få alla pokémon i hoen och alla i kanto till gba/gba sp men vad hände med alla jotho pokémon tycker inte ni att det borde komma ett nytt pokémon spel där man är i jotho fast spelet ska ha gba grafik.Spelet kanske skullle kunna heta shinning crystal=crystal bright silver=silver golden globe=gold vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Heh, det var ju en tanke. Men man kan fånga Jhotos Pokémon i de nya spelen på ett ller annat sätt. Men dina namn lät :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Tycker dom skulle skippa alla dom här små spelen dom gör. Och göra ett stort spel där man kan besöka alla regionerna .. även D/p's region. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 jag håller med dig jacx. och alla pokemon ska vara med och möjliga att fånga även dom i diamond och pearl. och man ska ha möjlighet att kunna möta alla gym i alla regioner och få deras nålar.. och man ska ha möjlighet att åka till alla olika e4 och battlefrontier. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) Det var en ännu bättre tanke en vad jag hade!!! och så tycker jag att man behöver inte hålla på med saker på nintendo event utan att man ska bara kunna hitta tex old sea chart i typ en grotta där man måste ha typ alla HM elr nåt.Och så borde man kunna komma till orange island.dom vissas ju bara på programen. Redigerat 16 Augusti 2006 av Futurama Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Håller med er. Sen hade det inte gjort något om spelet kostat lite mera än dom andra. För det hade ju varit värt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 ja typ 10 ne bara shoja men det skulle jag köpa lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg