Aegzor Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Man kan väl alltid ta och köpa en ny för 30 000 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 ja exakt! smsa för 900 till! ;) mamma har jue abonomang.. men alla vet att maqn inte får sno av sina föräldrar, mormor ahr jue mer pengar.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Jag har 300 fm :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Jag ska nog börja spara ihop lite krafs. Men ett tips för snabba "pengar" sälj dina hjul om du har några :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Jag sätter bara in mer pengar i banken när jag inkasserar min ränta. Mitt mål är att spara upp till 100 000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 (redigerat) Var isåfall redo att spara ett par år, DonKeN. Redigerat 26 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Ni som vill tjäna snabba FM: Var med i avatävlingar! 7000 FM på 2 veckor är ingen dålig lön. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Eller om ni verkligen vinn tjäna FM så använd extralänken. Lite jobbigt kanske men det ger utdelning. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Var isåfall redo att spara ett par år, DonKeN. Ett par år :huh: ? Jag brukar ofta vinna på avatartävlingar så det är inga problem för mig. Lite av mynten ska gå till byta titel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 ja exakt! smsa för 900 till! ;) mamma har jue abonomang.. men alla vet att maqn inte får sno av sina föräldrar, mormor ahr jue mer pengar.. ;) Abonnemang kostar också lika mycket som kontantkort förutom att du kan sms:a/ringa för obegränsat antal gånger. I slutet av månaden så får kunden en räkning på hur mycket som denne spenderat och blir därmed skuldsatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.