Adio Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Kör någon mer en mig Dirt, street och freeride med cykel? Gillar street mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jag kör Freeride med en streetcykel o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jag gör mest Dirt och street @ Adio: har lärt mig stegra 50 meter nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 @ SlayerX: Gött du! @ Putside: f*n va nice! Jag skall skaffa mig en Trek ram nu :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 jag åker ibland, ganska kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 wow va coolt att stegra 50 meter jag manualar 50 m jag kör båda Dirt/Street fast blir mest street typ då jag lägger 180 flat och kan göra fina bunnyhops och barspin drops och grejjers :):) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 19 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Manual är jäkligt gött att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 jodå grabben ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.