Red_fox2 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 är det någon som vet hur man spelare ett sånthär stycke på gitarr? E|-7------7p0-----|(0)--7--8-7h8s5-|--7---5p3s2--0--|------2p0-------| B|---0----0---0---|-----0--0-------|--0-------------|-5---5-----5----| G|-----0--------0-|---0------------|----------------|---5----------5-| D|----------------|----------------|----------------|----------------| A|----------------|----------------|----------------|-0--------------| E|-0--------------|-0--------------|----------------|---------------- jag fattar inte varför en nolla är innom parantes och vad h,s och p betyder att man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Bokstäverna representerar vilken sträng du ska spela på, siffrorna vilket band du ska trycka ner ;p.. () e antingen att det är något man kan välja att spela eller att den som tabbat inte är säker på om det är rätt. H betyder hammer on, P betyder pullback och S är jag inte riktigt säker på ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 ok,tack för hjälpen. Men hammer on och pullback fattar jag ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 ok,tack för hjälpen. Men hammer on och pullback fattar jag ändå inte Orkar inte förklara det, google is your friend :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.