Gäst QuikSilver Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 vad är det för skillnad mellan DS lite webläsare & vanlig DS webläsare? själv tycker jag inte att du ska köpa det för när man köper Wii får man med det gratis ;) Men om man nu vill ha webläsare på DS, varför ska man då vänta till Wii??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Tror inte jag kommer köpa den :P Men det kan mycket väl hända :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Tror inte jag kommer köpa den :P Men det kan mycket väl hända :P ska nog vänta till wii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 vad är det för skillnad mellan DS lite webläsare & vanlig DS webläsare? själv tycker jag inte att du ska köpa det för när man köper Wii får man med det gratis ;) för att den webbläsaren, på Wii asså, kommer vara bättre. jag personliga tycker att operan är ett dåligt köp men ni gör ju som ni vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 vad är det för skillnad mellan DS lite webläsare & vanlig DS webläsare? själv tycker jag inte att du ska köpa det för när man köper Wii får man med det gratis ;) den kanske är bättre, men om man vill ha det till DS, varför vänta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Hur blir det med virus nu då? :( Då krachar dom väl hela DS om någon gör något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Det är ju då isåfall om man e ute och reser och stannar för att äta och vill gå in på nätet lite men hur ofta är det? Väldigt ofta för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) Hur blir det med virus nu då? :( Då krachar dom väl hela DS om någon gör något? Nä, det är inbyggda virus grjs i det så man kan inte få virus (tror jag) Från nintendo.se: http://www.nintendo.se/default.asp?mainpag...ault.asp?id=473 Det säjs att man inte kan ha msn med det går man behöver inte instalera (stavning) msn om man víll jag vet en sida för problem med det: http://webmessenger.msn.com/ Lycka till dom som har det och ska det kanske komma nintendo DS mp3 som kommer samma dag Redigerat 4 Oktober 2006 av andresvan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 5 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Hur blir det med virus nu då? :( Då krachar dom väl hela DS om någon gör något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg