Hoppa till innehåll

Hur Gör Man Så Att Man Blir T.ex En Gnome

knölföda

Rekommendera inlägg

såg en night elf som hade gjort sig till en människa så jag frågade hur han gjorde han sa att det var snack som jag inte vet vad är sen sa han att jag skulle gå till AH och köpa savor eller något och jag hittade det inte =( han sa också att det var dyrt men iaf hur får jag tag i detta och kan jag göra mig till en hord också eller hur är det jag är en night elf

kanske skulle lägga in till några punkter

Redigerat av knölföda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

såg en night elf som hade gjort sig till en människa så jag frågade hur han gjorde  han sa att det var snack som jag inte vet vad är sen sa han att jag skulle gå till AH och köpa savor eller något och jag hittade det inte =(  han sa också att det var dyrt men iaf hur får jag tag i detta och kan jag göra mig till en hord också eller hur är det jag är en night elf

EDIT: kanske skulle lägga in till några punkter, och jag vet inte häller vad EDIT betyder lol

Hm, de finns vissa potion som gör dig t.ex. til en pirat eller ninja.

Men de finns också en trinket har ja för mig som förvandlar dig till Horde (om du är alliance annars tvärtom).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

såg en night elf som hade gjort sig till en människa så jag frågade hur han gjorde  han sa att det var snack som jag inte vet vad är sen sa han att jag skulle gå till AH och köpa savor eller något och jag hittade det inte =(  han sa också att det var dyrt men iaf hur får jag tag i detta och kan jag göra mig till en hord också eller hur är det jag är en night elf

kanske skulle lägga in till några punkter

Finns många slags fiskar&potion.

t.ex, Deviate Fish gör dig till en Pirattjej eller Piratsnubbe.

Dem brukar säljas för 2-3g styck.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...