knölföda Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) såg en night elf som hade gjort sig till en människa så jag frågade hur han gjorde han sa att det var snack som jag inte vet vad är sen sa han att jag skulle gå till AH och köpa savor eller något och jag hittade det inte =( han sa också att det var dyrt men iaf hur får jag tag i detta och kan jag göra mig till en hord också eller hur är det jag är en night elf kanske skulle lägga in till några punkter Redigerat 16 Augusti 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 såg en night elf som hade gjort sig till en människa så jag frågade hur han gjorde han sa att det var snack som jag inte vet vad är sen sa han att jag skulle gå till AH och köpa savor eller något och jag hittade det inte =( han sa också att det var dyrt men iaf hur får jag tag i detta och kan jag göra mig till en hord också eller hur är det jag är en night elf EDIT: kanske skulle lägga in till några punkter, och jag vet inte häller vad EDIT betyder lol Hm, de finns vissa potion som gör dig t.ex. til en pirat eller ninja. Men de finns också en trinket har ja för mig som förvandlar dig till Horde (om du är alliance annars tvärtom). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 såg en night elf som hade gjort sig till en människa så jag frågade hur han gjorde han sa att det var snack som jag inte vet vad är sen sa han att jag skulle gå till AH och köpa savor eller något och jag hittade det inte =( han sa också att det var dyrt men iaf hur får jag tag i detta och kan jag göra mig till en hord också eller hur är det jag är en night elf kanske skulle lägga in till några punkter Finns många slags fiskar&potion. t.ex, Deviate Fish gör dig till en Pirattjej eller Piratsnubbe. Dem brukar säljas för 2-3g styck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 också finns ju noggenfogger elexir som gör en till skellet, liten (man blir väldigt liten), fell light (man svävar) tyvär ä ju denna quest i tanaris och alla noggenfogger är soulbound <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 d finns ju också den här orb of deception eller nått=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 d finns ju också den här orb of deception eller nått=) yepp, gnome = tauren, human = orc, night elf = undead, dwarf = troll. (det är en trinket btw) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 (redigerat) d finns ju också den här orb of deception eller nått=) och hur får jag tag i de Redigerat 17 Augusti 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 köp det (brukar kosta 200-300g) eller vänta på drop i UBRS, droppade där för mig, men droppas säkert random... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg