Gäst Andreasswf Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Skrivet 17 Augusti 2006 Ray presenterar nu flash guide två! Scripts inriktade flash grejsimojser ^^ Om ni inte läst flash guide 1 så rekommenderar jag att ni gör det "Lets get crackin!" Ok här kommer alltså Scriptet och Vad det gör Script Vad det gör | | stop(); Läggs in i frame och stoppar filmen där du lagt in den stopAllSounds(); Läggs in i frame och stoppar allt ljud där du lagt in den gotoAndPlay(1); Läggs in i en "Button" Genom att klicka en gång på "Button" och öppna actions Lite nödvändiga hotkeys F9 Öppnar/Stänger actions F8 kan bara användas när du markerat en fil och vill göra den till en symbol Det var det för mig ^^ ses nästa gång! /Ray Citera
ThePunisher Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Skrivet 17 Augusti 2006 skitbra guide, ray =) jag vill ha dig som mof i grafikforumet, genast! Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Skrivet 21 Augusti 2006 Hehe tack ^^ Kanske blir fixat? *Riktar sig mot Moddarna och Admin* ;P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.