Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har lite tråkigt ibland och då spelar jag Dungeon Siege 2 och jag har nu kommit till ngt slott där det snöar rätt mkt

och jag har dödat ngn drake för andra gången och nu ska jag fly men där jag står vid telen e stjärnan och jag förstår inte var jag ska ta vägen då? min kompis sa att jag kunde trycka på en vägg men jag hittar ingen vägg jag kan trycka på :S

HJÄLP MEJ!

Skrivet

Du har alltså redan dödat draken med ballistan/armborstet eller vad det är?

Sedan har du gått in i dörren som öppnades och dödat draken som sticker huvet genom väggen?

Vad jag minns ska man bara fortsätta gå den vägen tills du träffar den där mystiska gubben.

Hursomhelst...om det finns dolda knappar någonstans så ser du det som en blå liten prick i kartan. Det är bara att finkamma kartan...inte den stora kartan utan kompassen.

Skrivet

Du har alltså redan dödat draken med ballistan/armborstet eller vad det är?

Sedan har du gått in i dörren som öppnades och dödat draken som sticker huvet genom väggen?

Vad jag minns ska man bara fortsätta gå den vägen tills du träffar den där mystiska gubben.

Hursomhelst...om det finns dolda knappar någonstans så ser du det som en blå liten prick i kartan. Det är bara att finkamma kartan...inte den stora kartan utan kompassen.

Jag har träffat gubben snackade med honom men sen försvann han inget hände :S

fattar inget och sen ser jag inga bli prickar heller :/ bara vid telen men jag ska försöka leta

Skrivet

Nästa gång du ser en dörr som inte är öppnad kan du tänka på att kolla på kompassen.

Dörren bör synas som en liten blå prick....allt som går att öppna eller trycka på syns som en blå prick. Gör kompassen så stor som möjligt så ser du nog. Det är ju så man hittar alla grejer till mysterious mystery-questen med den där ???-gubben.

I alla fall....om stjärnan är vid en teleport...använd teleporten!

Fick du en ny teleportsten till Amanlu eller Kalrathia...ÅK DIT....fick du inte det...ÅK TILL DEN SENASTE STADEN.

Är lvl 98 eller någe på DS2 så minns inte riktigt vart du ska...men är stjärnan i närheten av en teleport SKA du använda den.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...