Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 men har du testat det dom sade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 ja men det e för en ballas bil döda de i ett updrag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 kul hahahahaha svara någon :cool: Jag åkte med tåget :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freddae Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 kul hahahahaha svara någon :cool: Haha, och få 5 brickor över sig eller? :P ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Hur gör man ett gäng? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 man ska skriva : B HÖGER B HÖGER VÄNSTER XY UPP. DÅ BLIR INTE POLISERNA ARGA SÅ DÅ KAN MAN SIMMA ÖVER ELLER FLYGA ÖVER. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Det är ju bara att åka tåget som jag sa innan och då kommer det inte en kotte. Bara att det tar typ 10 minuter :(. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 jag visste inte att dom gick bort i los santos dem är alltid kvar när jag spelar :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 andra stader: 1.du blir såå isär skuten om du simmar över:12345 stjärnor . :( 2.du måste klara uppdrag. 3.finns tuvärr ingen kod. :unsure: gängen: 1.asså fattar ej.. har du olika gäng färger tx.grön,lila eller gul på kartan? annars måste du klara uppdrag. 2.har du kod intryckt? om den inte går att inaktivera har jag ingen lösning. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg